wtorek, 19 stycznia 2016

Skrzynkowy DIY , Światło świec...

Hej Wszystkim blogerom i blogerkom:) a szczególnie tych którzy tu zaglądają i wspierają w początkach tworzenia. Niby zima za oknem, mróz a mi w głowie szumi od pomysłów, dodatków i przeróbek.Na początek pokaże Wam jak fajnie można wykorzystać stare skrzynki po jabłkach. Można je dostać za grosze lub prosto od sadowników za darmoche. Ja wykonałam z nich nieduży regalik na książki.
Na wiosnę planuję je pomalować na biało choć takie też mi się podobają.

























Jak to mówi mój mąż, jestem mały kombinator:) nie lubię się nudzić.

Poza tym aktualnie "siedzę" w domu i zajmuję się naszym dzieckiem(Zuza 2 latka). Wyraz "siedzę" ubrałam w cudzysłów, bo to najbardziej aktywne siedzenie w życiu. Jeśli czyta mnie jakaś matka która zajmuję się dzieckiem w domu i to dwuletnim, wie zapewne co mam na myśli:D Także różne brudzące rzeczy jak farby, decoupage i podobne musiałam na razie zawiesić z uwagi na DUUUUŻE zainteresowanie Zuzy. A że przy niej i w domku jest co robić, wieczory zimowe ratuje książka, herbatka i kocyk:) aaaa no i świeczki...  świeczki w każdym kącie mojego pokoiku. Wtedy czuję że to mój czas:)
haha tak nawiasem mówiąc, wiecie co teraz poczytuje? Dzieci z Bullerbyn. To chyba moja ulubiona książka. Mama czytała ją nam (mi i siostrze) wieczorami:) My miałyśmy przy niej zasypiać, a efekt był odwrotny, my się rozbudzałyśmy (ciekawe co będzie dalej) a mamusia przysypiała gubiąc literki. Wychodziły z tego niezłe wyrazy. Dopiero po chwili orientowałyśmy się, że mama zasypia i zamiast dać jej spać my dalej chciałyśmy by nam czytała. Ach te dzieciary:P Hihihi fajne to były czasy:) Kiedyś to powtórzę z moją siorką i mamusią no i może z Zuzą?

Dobra bo miało być o świecach a nie książkach:) pozdrawiam, buuuziaki









Chłodne wieczory wypełnione światełkami dodają magii. Ja się rozpływam w swoich małych marzeniach i lecę. Wszystko sobie układam w głowie, przywołuję piękne chwile, dzieciństwo, lato, łąki, kwiaty... Ach jak mi już tęskno za zielenią za oknem.  Za polnymi kwiatami w wazonie....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy zostawiony po sobie ślad w postaci komentarza!!Buziaki!!