piątek, 5 lutego 2016

U mnie już wiosna!!!

A tak! U mnie już wiosna pełną parą. Zapomniałam już o choince i śniegu. Mam nadzieję, że już w tym roku nie zaszczyci nas swoją obecnością i białością za oknem. Teraz potrzebna jest zieleń, zieleń w domku i za oknem:) Ciepełko, zrzucenie czapek i szalików. Wy pewnie też o tym marzycie?
W moim domku już zawitały kwiatuszki wiosenne. Uwielbiam ukwiecać chatkę po zimie. 
 Hiacynty są przepiękne, ale mają tak silny zapach, że już powoli mamy ich dosyć. No ale cóż... trzeba częściej wietrzyć chałupę, bo przecież ich nie wyrzucę. Hihi :)




Za to Narcyzy nie wydają zapachu i mogą sobie stać aż przekwitną. Śliczne słoneczne i radosne.


 Kubeczki znalazłam z mamą parę dni temu w Intermarche. Zakochałyśmy się natychmiast w tych drobniutkich kwiatuszkach. Wzięłyśmy z mamą taki sam zestaw, po 3:)


 Słonecznych i radosnych dni życzę w te ostatki. Udanych zabaw karnawałowych!! Buziaki

2 komentarze:

  1. Uwielbiam hiacynty ale... No właśnie, gdyby nie zapach to mogłabym całe mieszkanie ukwiecić nimi. Pięknie u Ciebie. Pozdrawiam. Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa;) również pozdrawiam gorąco

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy zostawiony po sobie ślad w postaci komentarza!!Buziaki!!