niedziela, 21 lutego 2016

Wiosno czy to Ty?

Witajcie:)
Teraz już jestem pewna, że idzie wiosna. Na ostatnim spacerku z moją Zuzą, znalazłyśmy przy lesie piękne, kwitnące przebiśniegi (gładysze, śnieguły czy śnieżyczki jak kto woli) :). Te maluśkie, białe kwiatuszki to symbol najpiękniejszej pory roku. Te drobniuśkie roślinki to tak naprawdę twarde sztuki. Nie boją się zimna, potrafią swoje małe łepki przebić przez śnieg. Więc gdy widzę je co roku, właśnie pod koniec lutego to już prawie wyciągam z szafy letnie stroje i chowam kozaki hihi. Choć tak naprawdę czeka nas jeszcze MARZEC! A jak wszystkim wiadomo, "w marcu jak w garncu" i wszystko się niestety może zdarzyć:( Nooo ale bądźmy dobrej myśli.


Tu znalezione drzewo zakochanych w lesie, tak w nawiązaniu do minionych Walentynek:))) Prawda, że ten ktoś musiał być baaardzo zakochany. Tym samym pozdrawiam kochasiów.


































Na koniec jeszcze taka mała anegdotka, z dnia codziennego.

Jestem z Zuzą (2,5 latka) dziś u rodziców. Ubieramy się wszyscy do kościoła. Ja w przedpokoju, biegam z płaszczem,z butami, ostatnie poprawki przed lustrem. Moja mama ubiera Zuzę. Zakłada jej płaszczyk i zapina zamek w kozaczkach i nagle z pełną irytacją Zuzia woła wymachując ręką, jak stara: "babciu tak mi ciasno zapięłaś te buty ze mnie zaraz slak (szlak) trafi!!" Na to my na siebie, i w głośny, zanoszący się śmiech:D haha   ach te dzieci... BUZIAKI:*


2 komentarze:

  1. Jak zatoki mi przejdą a dzieciakom przeziębienie , to do lasu pobliskiego na poszukiwanie trzeba pójść :) A Zuza fantastyczna , ustawia was jak nasza :) Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powrotu do zdrowia życze :) pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy zostawiony po sobie ślad w postaci komentarza!!Buziaki!!