sobota, 5 marca 2016

Stół Wielkanocny moim okiem

Witajcie!
Mój dzisiejszy post będzie już świąteczny. Tematem jest STÓŁ. Myślę, że jest to najbardziej oblegane miejsce w domu, a już na pewno w Święta. Myślę też, że każda pani domu stara się by wyglądał pięknie, świątecznie i oczywiście żeby były na nim same pyszności. :)
Jakiś czas temu pobawiłam się trochę stołem, różnymi zastawami i dodatkami świątecznymi. Chciałabym pokazać, że to nic trudnego i wcale nie potrzebujemy do tego milionów.Mam nadzieję, że przyciągnę waszą uwagę.
Pierwsza aranżacja z folkową bardzo kolorową zastawą. Zielony obrus, żółte dodatki.





 Kolejna biała zastawa, na fioletowym obrusie w kropki. Fioletowo- białe dodatki.










  Zielona obiadowa zastawa w połączeniu z fioletowym obrusem w kropki.



Choć dla mnie najważniejsi są ludzie siedzący przy takim wielkanocnym stole, to i tak zależy mi na tym żeby wyglądał wyjątkowo. Chciałabym żeby choć przez chwilę cieszył oczy rodziny, żeby czuli magię tych świąt i radość z naszych rodzinnych spotkań.
Buziole:*

2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podobają Twoje propozycje. Choć za oknem szaro to u Ciebie piękna wiosna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy zostawiony po sobie ślad w postaci komentarza!!Buziaki!!