wtorek, 8 marca 2016

Wielkanoc tuż tuż...

 Witajcie!!
Przede wszystkim kobitki witam w ten szczególny dzień jakim jest nasz Dzień Kobiet!!! Życzę Wam, jak również sobie:), samych sukcesów, ciepłych, radosnych dni, spełnienia wszystkich marzeń i rozwoju pasji. Aby żaden dzień nie był nudnym, szarym dniem!!!

A tak poza życzeniami, trochę ujęć  moich małych dekoracji. W tym roku zieleń, szarości, żółty i granatowa krata ,jak również wciąż kropki ujęły moje serducho. Naturalne barwy, zawsze modne i na czasie. Kilka staroci na ujęciach, kupionych za grosze, między innymi kanka w różyczki (10 zł) oraz starocie które udało mi się przechwycić od rodzinki:)


 Chlebak dostał nowe życie jakiś czas temu.(decoupage)

















 Zawieszka(poniżej) jak i doniczka (powyżej) zrobiona przeze mnie metodą decoupage.
Stare wiadro ,koszyk( nie wiem jak to nazwać) dostałam dawno temu. Zawsze na wiosnę robi za osłonkę do kwiatów. Prawda że urocze?

 Kolejnym przedmiotem kupionym za dokładnie 5 zł jest wiklinowa taca (została przemalowana na jasny szary)
 Szare rękawice i ręczniczki zakupione za grosze w PEPCO. 
Gliniane naczynie na łychy, norze itp. dostałam od babuni:)

Pozdrawiam gorąco!!! Będzie mi miło jak zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza!! :)) buziolki

2 komentarze:

  1. Tej kanki to Tobie bardzo zazdroszczę ;) Jest naprawdę śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haaa a to dopiero pierwsza:)) bedzie wiecej!!

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy zostawiony po sobie ślad w postaci komentarza!!Buziaki!!