niedziela, 13 marca 2016

Zajączki wielkanocne DIY

Witajcie:))
Mój dzisiejszy post jest wciąż związany z Wielkanocą. Przedstawiam Wam fajną propozycję ozdoby wielkanocnej, a także zabawy np. z dziećmi.Ja co prawda mam troszkę za małą córcię ale zainteresowana była i cieszyła się z efektu.
Jakiś czas temu dostałam kolorowe, przeróżne kartki do origami. Leżały i czekały na mnie do teraz. Zawsze lubiłam plastykę w szkole, przedziwne techniki tworzenia czegoś z niczego i jak widać do teraz mi zostało coś z dziecka:)Zajączki origami są bardzo łatwe do wykonania, i oczywiście za grosze, ponieważ potrzebujemy tylko kartki:)
Tartki muszą być kwadratowe, wielkości dowolnej. Moje karteczki mają 20x20cm.
Zapraszam do zabawy!!!!







 Mój zestaw miał też przeróżne,kolorowe oczka.






Zaczynamy:
1.
 2.
3.
 4.
5.
6.

 7.
8.
9.
10.
 11.
 12.
13.
 14.
 15.
 16.

 17.
 18.
 19.
 20.
 21.
22.
 23.
 24.
 25.
Pozdrawiam gorąco. Daj znać jak Ci poszło w komentarzu:)

7 komentarzy:

  1. Świetny instruktaż ! Mam nadzieję, że uda mi się takie zrobić (moja chora ręka nadal płata mi figle, co przy zbliżających się świętach nie wróży niczego dobrego). Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie:) a wiec działąj!! trzymam kciuki:)no i ręko zdrowiej...

      Usuń
  2. Świątecznie i wiosennie u Ciebie. A zajączki są urocze. Pozdrawiam ciepło. Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zajączki:) I jakie piękne wiosenne kwiatki:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajączki urocze, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy zostawiony po sobie ślad w postaci komentarza!!Buziaki!!