czwartek, 28 kwietnia 2016

Dla dzieci cz.2

Heeej!!!
Znów dziś post bardziej pokazowy. Ostatnio mam dużą wenę twórczą, siedzę i maluję, kombinuję i wymyślam cały czas to coś nowego. Najbliżsi mają już chyba powoli mnie dość, a najbardziej to chyba tatko, bo to on mi tu wycina domki z drewna, deseczki ucina na obrazeczki itp. Mąż też co chwila dostaje nowe wytyczne:) Są kochani bo wspierają jak mogą moją pasję. Mój pokój zaczyna przypominać pracownie, hihi wszędzie pełno wszystkiego! I znowu powiem to samo, domku, domeczku buduj się szybko bo się nie mieszczę:)))
















 Dajcie znać czy Wam się podoba! Bo jak komuś się podoba to znaczy że warto się bawić:) Pozdrawiam gorąco!!!

12 komentarzy:

  1. Kochana, WSZYSTKO BARDZO mi sie podoba:)
    ależ ty jesteś zdolna!!!
    całusy

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz co Paula jak to powiedzieć mmmmmmmm..... Są cudne !!!! Bardzo mi się podobają :)))) Śmietanka też robi domki , ale w zupełnie innym stylu , a wogóle dużo tych domków w internecie .Jednak każdy ma swój gust i wykonanie . Ja to chyba dziecko jeszcze jestem , bo strasznie lubię takie dziecięce gadzety :) Deseczki te z dziewczynkami są mega ! Twórz , twórz dziewczyno ! Tata niech nie marudzi tylko siedzi i wycina :)Możesz i jemu pogratulować bo ładnie chłopina wycina :) Ja doprosić się o domki nie mogę :/ Zaczne chyba pieńki malować hi hi pozdrawiam zdolniaro !

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze te Twoje prace :) A chętnej do pomocy rodzinki tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie:) o tak.. rodzinka pomaga jak może:)

      Usuń
  4. Pewnie, że warto!!! Śliczne prace :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie, że warto!!! Śliczne prace :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam sówki, bardzo wdzięczne te Twoje prace! Super :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je uwielbiam;) dzięki za miłe slowa

      Usuń
  7. Ty to własnymi rękami malujesz? Ach cuda :) ślicznie Ci to wychodzi :) Dziewczynka i rower skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy zostawiony po sobie ślad w postaci komentarza!!Buziaki!!