sobota, 9 kwietnia 2016

Lawenda, Lawenda, Lawenda...

Hej w sobotnie popołudnie!!
Dziś mam cudowny dzień, wspaniały humor i ogólnie tańczę z radości. A tak, tańczę robiąc domowe czynności w rytmie Ray'a Charles'a:)  Czy mam powody? hmmm.. pewnie że mam!! Wróciły mi siły, chęci do pracy, do majsterkowania z drewnem, do tworzenia bibelotów, do zabawy z pędzlem itd.
A i również wczoraj był mój pierwszy raz, jak posadziłam roślinki w moim własnym ogródku!! Ach jak to cieszy!!!Oczywiście pewnie wszyyystkich zaskoczę, bo nie są to bratki:) tylko Lawenda!!!:)
6 krzaczków pięknej Lawendy. I to jest kropla w morzu na mojej działce, czeka mnie dużo pracy, kopania aj aj!!Zobaczcie sami...





Lawenda sobie rośnie, mam nadzieję ,że się przyjmie i niedługo zakwitnie :)
Poznałam też fajnego sąsiada (jakieś70+ hihi) od którego dostałam ten piękny jarmuż do spróbowania, i przeważnie kupujemy u niego jajeczka, są pyszne bo swojskie. Za płotem właśnie mam kurki i koguta który cudnie pieje :) prawdziwa wioska, kocham tę naturę...
(Sama bym sobie hodowała kury hihi ale się ich boję, ale siara...)
O i moi fachowcy!! Tatko i małżonek:) a także mój cudny domeczek!!

A to moje lawendowe dzieła które powstały ostatnimi nocami:)
Obrazeczki na zwykłych starych deskach,  dajcie znać czy Wam się podobają!





Zmykam!!! Udanego i słonecznego dnia Wam życzę!!! Buziaki!

6 komentarzy:

  1. Dom się pięknie pnie w górę;) a ogród to tyle satysfakcji ile roboty;) ale żeby coś cieszyło oko, to samo się nie zrobi;) Więc siły i do roboty , buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Na mojej działce zastałam już dwa potężne krzaczki lawendowe, uwielbiam ten zapach. Twoja na pewno się przyjmie i jesienią powstaną cudne suche bukieciki albo woreczki zapachowe jak na zdolną rękodzielniczkę przystało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie - niestety - pozostają tylko skrzynki balkonowe :/ Chciałabym mieć swój kawałek ziemi, bo czuję, że praca w ogrodzie dałaby mi mnóstwo satysfakcji ! Trzymam kciuki za roślinki ;) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też w ogródku lawenda. Bardzo ją lubię bo całe lato pięknie wygląda. Super, że domek rośnie. Wiem, że to wielka frajda pracować na swoim. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zapach lawendy :) Na pewno sprawdzi się w letnie wieczory :)) Obrazki bardzo ładne - zapachniało Prowansją :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kto nie kocha lawendy? Mam też do niej słabość:)
    Sliczne obrazki:)
    A domek będzie na pewno piękny!
    ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy zostawiony po sobie ślad w postaci komentarza!!Buziaki!!