czwartek, 21 kwietnia 2016

Miętowy pokój, czrno białe dekoracje- w tym moje dzieła!!!

Hejka!!
Dziś mój post będzie poświęcony wnętrzu mojego byłego pokoju i o moim powrocie do rękodzieła.
Inspiracją do niektórych prac jest Pani Śmietankowa http://www.smietankowydom.pl/ która się wcale nie pogniewała zgapieniem bryły domkowej. Moje są w nieco innym stylu, zobaczcie sami:) Jedne z tych domków zagościły w pokoju mojej młodszej siostry.

Mój były pokoik jest miętowy (kolor który mnie ostatnio strasznie jara). Postanowiłyśmy z siostrą, że dodatki w nim będą czarno białe. Moje dekoracje czarno białe świetnie się w nim odnajdują. Jest tam duuuża szafa wnękowa którą w sumie sama zaprojektowałam, a mąż wykonał. Chciałam żeby po jej dwóch stronach znalazły się półki re-gipsowe, a środek był szafą zamkniętą na ubrania itp. I tak jest, nie zrobiłam niestety zdjęcia w całości szafie. Meble są sosnowe, chociaż osobiście namawiałabym siostrę na białe hihi.
W moim domku który się buduje, na pewno w jakimś wnętrzu zagości mięta. Ale to na razie plany, plany....








Wracając do mojej pasji tworzenia, bawię się już drewnem, dekoracjami do domów, obrazeczkami jakieś trzy, cztery lata. Jest to głównie technika decoupage. Aczkolwiek nie zamykam się tylko na to, lubię bawić się transferem, czasem uda mi się coś poszyć (teraz akurat maszyna zepsuta),namalować. Od tej pięknej wiosny znowu czuję, że robię coś na prawdę fajnego, własnego i cóż że nocą:) Robię to bo sprawia mi to radość a jeszcze bardziej jak widzę u kogoś zachwyt na twarzy:)
Jestem w trakcie robienia zdjęć wszystkim moim ostatnio wykonanym pracom, są to głównie obrazki, wszystko z drewnem więc spodziewajcie się niedługo nowego postu o moim rękodziele:)
BUZIAKI!!!!


10 komentarzy:

  1. Piękne :)) Ja też lubię robić różne rzeczy , nie skupiam się na jednym bo co chwila inny pomysł przychodzi mi do głowy :))) O domki mojego męża proszę się już 5 miesięcy albo dłużej :) sama nie umiem wyciąć ! Poproszę się jeszcze kolejne 5 i może wytnie ;) Czekam na kolejne Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki bardzo:)) juz niedlugo foty:)

      Usuń
  2. Jest pięknie, klimatycznie... Twoje prace zapowiadają się pięknie. Czekam na więcej:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Mięta dobrze sprawdza się we wnętrzach, dodaje aranżacji lekkości i ładnie gra światłem w zależności od pory dnia. Pomysł z czarno-białymi dodatkami (genialne domki) trafiony w punkt, nadają pokoikowi charakteru i pazura. No i fakt, skojarzenia z białymi meblami nasuwają się automatycznie, ale sosnowe fajnie ocieplają i zapewniają przytulny efekt (a jak się znudzą, można pomalować;). No i zrobiliście świetną szafę, te żaluzyjne drzwi to strzał w dziesiątkę. Chętnie tu wrócę, żeby obejrzeć Twoje prace, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za miłe słowa!!:) Zapraszam:)

      Usuń
  4. Pięknie to wszystko skomponowałaś :-) Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Połączenie mięty z bielą wygląda świetnie, a czarny dodaje wyrazistości - pięknie :) Zachwyciły mnie te wzorki, są śliczne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że się podoba,zapraszam wkrótce nowe prace

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy zostawiony po sobie ślad w postaci komentarza!!Buziaki!!