piątek, 17 czerwca 2016

Boje z nad morza...

Witajcie:)
Pogoda dziś nie zachwyca;/ wręcz załamuje.. wieje, leje, zimno ehh, więc siedzimy z Zuzą w domu, bajki lecą na okrągło. Ja za to mam czas żeby tu zajrzeć i dodać parę kiepskich fotek:))
Przychodzę dziś do Was z moimi propozycjami dekoracyjnymi w stylu marynistycznym. Dużo tego w tym roku się przewija, może dlatego że ten styl przywołuje lato, morze, piasek pod stopami..
Osobiście widzę mój taras kiedyś w takim stylu, możliwe, że pierwsza takowa aranżacja już w następne lato, no chyba że w międzyczasie wpadnie do tej mojej główki jeszcze coś innego... a to możliwe:) Wtedy na pewno Was zaproszę na kawkę na tarasie. Dziś muszę się pocieszyć (tak ja pisałam wcześniej) niezbyt dobrymi fotkami zrobionymi w domku:)
Pozdrawiam Was kochani cieplutko, mimo złej pogody:)) Buziaki!!!










10 komentarzy:

  1. Pola babo Ty !!! No fantastyczne aż zaczął mi się podobać styl marynistyczny :))) Dobra robota i logo też fajne . Powodzenia na festynie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, a z tym festynem to różnie może być, z uwagi na pogodę;/ no ale czas pokaże:))

      Usuń
  2. Uwielbiam dodatki w stylu marynistycznym :) I też zastanawiam się czy w następnym roku nie zaszaleć tak na balkonie :)
    Mam nadzieję, że jutro pogoda dopisze, bo chyba jutro ten piknik? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ja tezmam nadzieje ze nie bedzie padac, jutro festyn rodzinny:))

      Usuń
    2. Jestem ciekawa jaka u Was pogoda - mam nadzieję, że dopisało :) daj znac jak było :)

      Usuń
    3. Było rewelacyjnie pogoda dopisała😃pozdrawiam gorąco

      Usuń
  3. Piękne, marynistyczne dodatki:) Idealne na wakacyjne aranzacje.
    Mam nadzieję, że pogoda Wam dopisze:)
    ściskam Cię kochana

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to wymyśliłaś. Jestem zachwycona!!!


    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że ci się podoba😃buziaki

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy zostawiony po sobie ślad w postaci komentarza!!Buziaki!!