poniedziałek, 20 czerwca 2016

Festyn - jak to się zaczęło?

Hej Kochani! Dziś opowiem Wam o ostatniej sobocie, czyli Festynie w mojej miejscowości i o tym jak to wszystko się zaczęło...
A więc dokładnie 4 lata temu moja kumpelka Malwinka Las sosnowy zapytała mnie czy nie potowarzyszę jej na Festynie, bo zrobiła parę drobiazgów metodą decoupage, i chcę się zaprezentować. Pamiętam, że tych rzeczy było kilka, ale zakochałam się w jej pracach natychmiast. Pamiętam też, że robiłyśmy dla dzieci tabliczki z imionami i to był mój pierwszy raz z decoupage. Przez pryzmat czasu, obie wiemy, że wtedy a dziś to OGROMNA różnica, jeśli chodzi o wykonanie i doświadczenie. Od tamtej pory co rok (czyli 4 raz) wystawiamy swoje pracę na festynie.Dziś mamy obie PEŁNE głowy pomysłów, spore doświadczenie i duuużo chęci do pracy.Pokażę Wam jak to widać na zdjęciach i jak to się zmieniło przez te cztery lata....


 Tu fotki z przed trzech lat i już wspólne prace (Malwinka z dzidziusiem w brzuszku), a moje dzieciątko miało wtedy jakieś 8 miesięcy:)) Czynimy przygotowania naszego stanowiska.



Tu 2 lata temu, jeszcze w tym momencie nie było ze mną Malwinki i nie posiadam z nią fotki ani całego straganu w pełnej okazałości:(




A tu już tegoroczny nasz "stragan" :)) prawda że cudny!!! Zobaczcie jak wiele się zmieniło, i jak nabrało mocy:))
Jestem na prawdę mega wdzięczna Malwince że wtedy 4 lata temu pokazała mi swoje tworki, i że zaraziła mnie pasją tworzenia. Teraz wspieramy się wzajemnie i wymieniamy pomysłami.Potrafimy dać życie spróchniałej desce hihihi .Wielkie buźki dla Ciebie kobito za tę MOC!!!

18 komentarzy:

  1. Piękne stragany w każdym roku :) Mam nadzieję, że co roku Wasz stragan będzie piękniejszy i bogatszy :) Cuda i cudeńka :)
    Ja już nie mogę się doczekać festiwalu folkloru w Węgorzewie - gdzie co roku jeżdżę :)
    P.S. jak Ci ładnie w rudym! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie tam:) mi sie nie podoba hihihi

      Usuń
    2. To Cię nie przekonam na zmianę, hehe ;) Widze, że też miałaś przygodę z poszukiwaniem odpowiedniego koloru :)

      Usuń
    3. Ja już miałam wszystko, na swoim ślubie miałam czarne:))a teraz blondy i w tym czuje sie najlepiej:)

      Usuń
    4. Ja tylko czarnych nie miałam - chociaż zdarzyło mi się mieć taki ciemny brąz, który można byłoby pod ten kolor podrasować :) A od roku jestem taki leń, że nic mi się z włosami nie chce robić ;)
      Blond całościowy miałam jakieś 10 lat temu ;)

      Usuń
    5. Włosy nie są najważniejsze!!!😃

      Usuń
  2. To już 4 lata? OMG... Czas tak szybko leci. Nawet tego nie liczę:) A doskonale pamiętam ten pierwszy rok, jak bardzo się bałam, czy to się przyjmie, czy ludzie choć troszeczkę docenią mój trud i pracę, tym bardziej że człowiek sam bez żadnej pomocy i szkolenia zaczął metodą prób i błędów "dzióbać" . I cieszę się że wciągnęłam w to "szaleństwo" właśnie Ciebie. Bo jak nie ty to kto?? I jak to się przeplata, z pierwszego nie ma zdjęć-a tam ty latałaś z brzuchem, później ja( jak widać na pierwszych zdjęciach) a teraz obie latamy za tymi małymi brzdącami:) hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie ja to kto:D dzieki wielkie!!!! A latac do 18 bedziemy heheh,male dzieci maly problem....

      Usuń
  3. Brawo dziewczyny przemiana jak od zera do milionera :) przepiękny ten Wasz KUFEREK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana KuFerek jest moj:) ona ma las sosnowy:)))

      Usuń
  4. Z roku na rok coraz więcej :) Coś mi się wydaje , że w przyszłym roku to wam ulicy braknie :) A kolejki jak za czasów PRL bedą :)) Kochane życzę wam z całego serducha powodzenia i długoletniej przyjaźni :) Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  5. I bardzo dobrze!!! Takie cuda trzeba prezentować:)
    Świetne stoisko. I super z Was babki!!!!
    całusy :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam dzieła tworzone tą techniką, jestem absolutnie zakochana w tych cudownościach, ale sam mam dwie lewe ręce do podobnych robótek... (do dziś pamiętam jak w gimnazjum na technice z litości dostawałam 3 :D)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki dzięki,ja zawsze z techniki i plastyki malamm 6 i coś mi zostało chyba z tych umiejętności hihi pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy zostawiony po sobie ślad w postaci komentarza!!Buziaki!!