czwartek, 9 czerwca 2016

Nowe pomysły

Hej kochani!!
Jak się trzymacie w te upały??Ja w sumie uwielbiam nawet jak jest bardzo gorąco,  sprzyja mi ciepło. Szkoda mi tylko zawsze moich kochanych dziadków, którzy kiszą się w bloku i nie mają czym oddychać. No ale dziś załamanie pogody, trochę chmurek, trochę chłodniej, też pięknie:))
U mnie za wiele się nie zmieniło, w dzień z moim szkrabem spędzamy czas,opalamy się, bawimy w wodzie, gotujemy razem, a w nocy.. no właśnie po całym w sumie ciężkim dniu, ja siadam do swoich bibelotów i do prawie 1 w nocy bawię się,i tworzę:) Uwielbiam to!! Nawet jak następnego dnia rano słyszę " mamuniu obudź się już!!"hihi Życie jest piękne co nie?
Kilka moich ostatnich pomysłów, głównie transfer:)) Pozdrawiam Was cieplutko!!!!














10 komentarzy:

  1. Tak jak napisałam Ci na FB piękności :) Urzekły mnie te myszki :) no i ten zając chuligan też fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak samo-uwielbiam ciepło:)
    A co do Twoich prac, są piękne!!
    ściskam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! Ten domek w gwiazdki uroczy:)
    Ja jednak wolę jak latem jest upał, dzisiejsza pogoda mi się nie podoba :)

    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje!! Cały rok 30 stopni!!! Zgadzam sie hihi:))

      Usuń
  4. Ale to wszystko cudne !!! Muszę w końcu znaleźć czas na tą Twoją Królisię obiecuje , że już nie długo :)Ej u nas wcale nie ma upałów , dawaj adres przyjedziemy się poopalać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie nie ma pośpiechu!!:) kiedy znajdziesz czas:) Jak to nie ma upałów?? U nas suuuper:) dawajcie!! Zapraszam hihih

      Usuń
  5. Dla mnie pogoda w sam raz :) Ten motyw z kubkiem w paski - dla mnie genialny! :)) Piękne prace ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy zostawiony po sobie ślad w postaci komentarza!!Buziaki!!