środa, 1 czerwca 2016

Ogródek, ogródeczek:)

Witajcie kochani!! W szczególności pozdrawiam dziś wszyyyystkie dzieciaki ale i dorosłych, którzy w duszy zawsze pozostaną dzieckiem:))
Dziś troszkę migawek z mojego już wyrośniętego ogródka:) Przypomnę, że w tym roku to mój debiut jeśli chodzi o ogród, sadzenie kwiatków itp. Ależ jakie to jest cudowne mieć brudne pazury od ziemi, wyrywać chwasty hihih. Cudownie obserwować jak to wszystko rośnie po deszczu. Zobaczcie sami jakie to wszystko urocze...












 Wiem, jeszcze muszę się długo uczyć, ale myślę że nie wyszło nam najgorzej:)))Pozdrawiam wszystkim miłośników własnych ogródków:))Buziaki

9 komentarzy:

  1. Kochana też mi się marzy taki ogródek ze świeżą sałatą i pomidorkami koktajlowymi :) Mam nawet w skrzynkach na tarasie truskawki i poziomki :) ech ... To Ty na tym zdjęciu jesteś lasko TY !!! Każde zdjęcie inne :)ściskam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahha taaa to ja laska na brudasa,brudne pazury,wlosy rozwiane i robocze ciiuchy cała ja!😃a sałata pyszna,a szpinaku nie przejemy!!!

      Usuń
  2. '-Zjadłbym sałatkę, ale nic nie mamy -czekaj skoczę do ogródka' ;) Fajnie masz :) i niech wszystko pięknie rośnie :) Ja mam na balkonie swoje zioła, pomidorki koktajlowe i truskawki i jestem mega szczęśliwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sałata jemy dosłownie codziennie😃zaraz nam się przeje...a szpinaku mamy już 8 worków zrobionych i zamrożonych😃radość jest buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie przedwczoraj sąsiad koperkiem prosto z działeczki uraczył, więc dwa duże pudła zamrożone :D Po lecie będę miała jeszcze szufladę pełną malin, od teściowej :D Dobrze, że zamrażalnik spory ;) Ech... szpinaku nikt nie ma, muszę posiłkować się sklepowym ;)

      Usuń
  4. Piękny ogród. I śliczne piwonie i oczywiście właścicielka ogrodu!!!
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ogródek,piwonie,lawenda no i piękna Ogrodniczka! Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy zostawiony po sobie ślad w postaci komentarza!!Buziaki!!