piątek, 24 czerwca 2016

Pierwsza skrzynka mojego M:)

Witajcie!!
Ale upał! Nie wychylamy z Zuzą nosa za drzwi bo nie idzie wytrzymać nawet w basenie;/ w domku zawsze jakieś zajęcia się znajdują, Zuza ogląda bajeczki a mama ma chwilę żeby podzielić się z Wami ostatnimi tworkami :) Zrobione zostały jeszcze przed festynem ale już niestety nie zdążyłam wszystkiego pokazać.
A tak zupełnie z innej beczki, muszę Wam powiedzieć że mój "domek na leśnej "cały czas rośnie, już prawie cały dach zrobiony:) ach jaka to radość!!Przy okazji nauczyłam się kilku nowych pojęć, wiem co to jętki, krokwie i kalenice hahah. A ile odrzutów drewnianych jest!! Pytam pana od dachu " a te kawałki belek na tej kupie to odrzuty? nie potrzebne już?" a pan na to " tak, tak to wszystko do spalenia" hahah do spalenia? Oszalał!!!!!:DD Także kolejny post poświęcę domkowi:))
 A teraz moje pierdołki:)
Pierwsza będzie skrzynka którą własnoręcznie zbił mój małżonek:) Jego pierwsza hihi















 Wszystkie ostatnie świeczniki zrobił mi mąż, na moje życzenie,z dużych belek:))
 Dwie duże skrzynie po jabłkach pomalowane, czekają już na nowy domek:)) Jeszcze kilka i będzie świetny regał:))
Oglądajcie, piszcie, może macie jakieś pomysły, co chcielibyście u mnie zobaczyć:)Czekam na Wasze propozycje:))Upalne buziaki!!!

10 komentarzy:

  1. Piękne dekoracje :) najbardziej podobają mi się te świeczniki na pierwszych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie się wszystko podoba :)))) I z chęcią zobaczę Wasz domek :))) Czekam z niecierpliwością , uwielbiam oglądać takie budowy , potem obserwować jak to pięknie się wszystko zmienia :) Buziak

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to samo! Sama się gapie na fotki jakk fundamenty wylewamy,jakk ściany rosną ach😃😃 post jak tylko będzie dachówka;))

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas też dzis tropiki. Teraz jest tak przyjemnie, siedzę i wdycham rześkie powietrze:)
    A twoje prace-cóż BOSKIE!!!
    Wspaniale, ze twój domek powstaje...
    miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za miłe słowa,wzajemnie życzę cudnego weekendu

      Usuń
  5. Ta skrzynka na pierwszych zdjęciach - świetna, bardzo oryginalna :) A świeczniki, w tym samym klimacie, boskie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki śliczne😃 staram się jak mogę

      Usuń
  6. Piekne swieczniki skrzyneczka tez...cofnelam sie na blogu i nabralam inspiracji☺ pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy zostawiony po sobie ślad w postaci komentarza!!Buziaki!!