piątek, 8 lipca 2016

Pióra i styl skandynawski

Hej kochani!!
Mam dla Was kolejne moje nowości obrazkowe:) Tym razem motywem są pióra.

Pióra są jednym z motywów związanych ze stylem skandynawskim. Styl skandynawski to ekologiczne tkaniny, białe, jasne wnętrza, rozbielane lub bezbarwne drewno, skóra i kamień. Pomimo bardzo jasnych wnętrz, nie jest stylem zimnym. Jest spokojny, przestronny i przytulny. Pełen blasków świec, czy jasnych lam o ciepłym świetle. 
Osobiście uwielbiam ten styl, w połączeniu ze starociami będzie tworzyć MÓJ MAŁY ŚWIAT, który mam zamiar stworzyć w swoim domu marzeń.











Dajcie znać czy fajne czy raczej nie:)) 
Pozdrawiam gorąco!!!
Buziaczki!

18 komentarzy:

  1. Babo ta z trzema jest moje i koniec :))) Śliczności ja się zakochałam :)))) fantastyczne te dechy :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko kochana zarezerwowane są dla Ciebie😃

      Usuń
  2. WOW!!! Ale boskie!!! BARDZO BARDZO mi się podobają.
    cudownego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci te piórka wyszły :) Paula Ty jesteś na etapie wykańczania mieszkania? Chętnie zobaczę scandi w Twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana budujemy dom!! Teraz wlasnie zakonczyl sie etap dachu:) wiec do wykanczania jeszcze troche czasu, ale marzenia i plany są i czekają na realizacje:))

      Usuń
    2. aaaa, bo widziałam Cię wcześniej w ogrodzie i myślałam, że na etapie wykańczania jesteście, a tu etap budowy :)

      Usuń
    3. Niedługo będzie post o moim domu😃 bo impreza za dach już była hihi

      Usuń
    4. W takim razie grzecznie czekam :) chętnie poczytam i pooglądam :)

      Usuń
    5. Czekaj czekaj a sie doczekasz😃😃

      Usuń
  4. To z trzema piórami dla mnie najpiękniejsze! :) Podoba mi się ten styl jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna seria obrazków. Pozdrawiam Cię ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo,ròwnież pozdrawiam😃

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy zostawiony po sobie ślad w postaci komentarza!!Buziaki!!