poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Intensywny lipiec

Witajcie moi kochani!!
Już tak dawno mnie tu nie było, że aż tęskniłam:) Chciałam się z Wami podzielić ostatnimi tygodniami lipca, który był jak na razie najbardziej intensywnym miesiącem. Najpierw z rzeczy bardzo, ale to bardzo miłych i cudownych to oczywiście WAKACJE!! Urlop jak zwykle nad naszym polskim morzem, uważam za bardzo udany. Pogoda dopisała, "lampa" cały tydzień :) wróciliśmy opaleni, wypoczęci i pozytywnie nastawieni na to co na nas czekało... ale o tym zaraz:) Pokaże Wam kilka ujęć z naszych pięknych chwil...


















Po jakże upojnych i wspaniałych chwilach nad morzem, został nam tydzień na spakowanie manatków i wyprowadzka;/ Przez dwa lata wynajmowaliśmy mieszkanie w domku jednorodzinnym, mieliśmy tam dwa pokoje, łazienkę i kuchnię. Pewnie się domyślacie,że potrzebowaliśmy tira żeby to wszystko zmieścić:)) a tak dosłownie to były trzy busy rzeczy, parę kursów naszą osobóweczką i już mieszkamy u mojej teściowej. To był straszny dla mnie tydzień;/ mnóstwo stresów, sprzątania, dźwigania, noszenia, wyrzucania, urządzenie jakoś pokoiku w którym zamieszkaliśmy itd itd...  Wiem,że ta przeprowadzka jeszcze bardziej zbliżyła nas do naszego wymarzonego domku:) kolejna przeprowadzka (mam nadzieję) będzie już do NOWEGO DOMU, no chyba że się z mamusią pobijemy hahah (to niemożliwe) !!!!:D Jak tylko z mężem poukładamy w garażu nasze pierdy (bo teraz nie da się przejść) to od razu odkopuje moje pędzle, farby itp i zabieram się za robotę, za tym tęsknie chyba najbardziej:))
Pozdrawiam Was Kochani!!!

17 komentarzy:

  1. Zdjęcia piękne - widać, ze urlop udany, wszyscy wypoczęci i zadowoleni :) Powodzenia przy przeprowadzce. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję już po przeprowadzce,teraz trzeba chatkę kończyć jak najszybciej😃😃

      Usuń
  2. Ale tam mięliście cudownie! Świetnie,że udała się pogoda :) Kochana ty szybko ogarniaj, odkopuj te swoje pędzle, papiery,dechy i bierz się do roboty:) Zobaczysz jak szybko zapomnisz o całej tej przeprowadzce :) Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana lada dzień i biorę się do roboty,na razie wszystko mam przysypane gratami,najpierw zestaw dla ciebie oczywiście😃😃

      Usuń
  3. Byłam w Unieściu 7 lat temu - jejku jak ten czas leci :D Pięknie było :) Ty jak skwareczka, mam nadzieję, że i ja taka spalona z wakacji wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam 7 lat temu,dwa lata temu i teraz😃😃trzy piękne razy pozdrawiam

      Usuń
    2. Hihi wygląda na to ze ulubione😃😃szkoda tylko ze tak daleko😃

      Usuń
    3. Ja mam blisko tylko na Mazury ;) Ja wróciłam z urlopu, niestety nie tak pięknie opalona jak Ty :)

      Usuń
  4. Achhh wakacje... Cudownie, ze to był dla Was piękny czas. Widać to na zdjeciach:)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę uwierzyć że to już sierpień😭😭 zaraz będzie grudzień blee nie lubię zimy

      Usuń
  5. Widać, że piękny czas mieliście, dużo radości na Waszych zdjęciach:) Pozdrawiam ciepło i przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo😃😃również pozdrawiam gorąco

      Usuń
  6. Ale Ci zazdroszczę! Ja cały swój urlop spędziłam w górach i teraz trochę tęsknię za morzem. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja z kolei marzę o górach teraz😃😃

      Usuń
  7. Te wspaniałe chwile pozostały z pewnością nie tylko na zdjęciach ale również w sercu. Bardzo fajne zdjęcia, mówią więcej niż 1000 słów. Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję😃 cudowny wyjazd,nie zapomnimy na pewno pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy zostawiony po sobie ślad w postaci komentarza!!Buziaki!!