czwartek, 27 października 2016

Lubię shabby chic...

Hej Kochani!!
Miło mi bardzo, że są osoby które tu zaglądają, obserwują i czekają na post:) Od razu wszystko się we mnie raduje. W dzisiejszym poście nie będę już zanudzać opowieściami z życia bo przecież od ostatniego posta wiele się zmieniło hihi. Pokażę Wam po prostu co tam namodziłam ostatnimi czasy jak już trochę "ozdrowiałam". Jeszcze nie szaleje ze świętami, bo przecież to dopiero październik, choć pomysłów trochę mam i mam nadzieję, że niedługo będę je realizować.
No więc zapraszam do obejrzenia i piszcie czy Wam się podoba:)
Miłego słonecznego dnia Wam życzę!!
Buziaki:*



6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne i bardzo starnnie wykonane obrazeczki! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana zaraz listopad ;) Ale i ja jeszcze nic świątecznego nie robię, bo z bieżącymi ledwo się wyrabiam ;)
    Motylki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to fakt hihi że to już koniec października:) jakoś się zawiesiłam:) nie no trochę skłamałam że nie myślę, baaa nawet już chciałabym tych świąt:)

      Usuń
  3. Piękne!!! A ja już powolutku myślę o świętach, bo bardzo lubię ten czas:)
    ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) trochę skłamałam że nie myślę, może nawet i coś robię świątecznego?...

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy zostawiony po sobie ślad w postaci komentarza!!Buziaki!!