sobota, 19 listopada 2016

Koty i ja w gazecie:)

Witajcie moi mili:) 
Znów wygląda jakbym się opierniczała, ale nie, nie:) robota wre w najlepsze:)Siedzę w pracowni godzinami i tworzę, wymyślam co rusz coś nowego. Pomysły same się pchają do mojej głowy. Realizuje je powoli, bo ciężko z każdym dniem się robi z tym moim bebzolem:). Mężowi truje głowę wiecznie to czymś nowym a przecież wiecie, że na budowie biedak siedzi codziennie.Ale robi co może i za to jestem mu wdzięczna.
Nowe pomysły i motywacja do działania to też zasługa gazety Moje Mieszkanie.Ale jak to było i o co chodzi za moment, najpierw koty, koteczki:)

No więc dostałam nowej mocy do działania między innymi po tym jak okazało się, że moje zgłoszenie do gazety Moje Mieszkanie na Kiermasz Świąteczny nie poszedł na marne. Nie spodziewałam się zupełnie, wysłałam zgłoszenie w ostatniej chwili, maila w sumie nie sprawdzałam a tu... kumpelka pisze, że jestem w gazecie!! Wow!! Wiecie jaki szok to był dla mnie!!Od razu biegiem po gazetę do sklepu i jest, rzeczywiście jest mój Kufer Poli :) Moja praca, moja pasja nie poszła na marne, ktoś to docenił:) Do teraz jestem tym wzruszona.Zobaczcie jak to wygląda, no i oczywiście zapraszam do kupna gazetki Moje Mieszkanie.

A oto nalot kotów. Mój ostatni pomysł został zrealizowany.









Zapraszam do oglądania. Napiszcie jak Wam się podoba! Buziaczki:))

11 komentarzy:

  1. Koty są wspaniałe, zresztą jak wszystkie Twoje prace! Gratuluję serdecznie i dalszych świetnych pomysłów i publikacji, a co! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję ci bardzo za tak miłe słowa:) pozdrawiam gorąco

      Usuń
  2. Raz jeszcze gratulacje :) Ja obiecałam sobie, że w następnym roku wyślę swoje propozycję na kiermasz, może się uda ;)
    a Tobie miłej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne koty!. I widzę tez domki w gazetce - cudne. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak tak moje prace różnorodne:) zapraszam!!

      Usuń
  4. Gratulacje! Taki występ w gazecie to dopiero motywator! A kotki urocze:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję dziękuję:)również pozdrawiam

      Usuń
  5. Paulino, jak można nabyć obrazki z kotami lub piórami? Byłyby świetną ozdobą mojej łazienki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odezwijj się do mnie na fanpage fb kufer Poli, albo na prywatne konto Paulina Bandosz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy zostawiony po sobie ślad w postaci komentarza!!Buziaki!!