środa, 21 grudnia 2016

Stół Bożonarodzeniowy- biel i natura

Witajcie kochani!! 
Przybywam dziś do Was z ostatnim już Bożonarodzeniowym postem, mianowicie aranżacją stołu wigilijnego, tym razem w bieli. Z samymi życzeniami pojawię się na pewno w Wigilię :)

Biel we wnętrzach pojawia się nader często, w dodatkach w meblach a także w dekoracjach około świątecznych. Jest symbolem czystości i niewinności. Dodatkowo można ją łączyć niemalże ze wszystkimi kolorami świata.  Pasuje zawsze i wszędzie.
W mojej aranżacji użyłam naturalnych dodatków takich jak szyszki, gałęzie jak również drewniane akcenty.Lniane serwetniki włożyłam do słoiczków po jogurtach, przewiązanych jutowym sznurem, z dodatkiem pierników. Ponadto dużo świeczników i świec które pięknie odbijają się od bieli. Do zwykłych toreb papierowych włożyłam gałęzie przyozdobione białymi śnieżynkami.
Co o tym myślicie? Podoba Wam się taki pomysł?




















Uściski i całusy:) Zostawcie jakiś komentarzyk, będzie mi bardzo miło.

2 komentarze:

  1. To ja napiszę tak, ta stylizacja chyba bardziej mi się podoba (choć zastawa z poprzedniej aranżacji bardziej wpadła mi w oko). Super pomysł z gałązkami w torebce, wygląda minimalistycznie i uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko wygląda bardzo ładnie. Myślę że miło spędzisz czas przy tak nakrytym stole w gronie rodziny. Ja życzę ci spokojnych i miłych Świąt i pozdrawiam serdecznie Wiolka z lubuskiego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy zostawiony po sobie ślad w postaci komentarza!!Buziaki!!