piątek, 16 grudnia 2016

Stół świąteczny w czerwonej aranżacji

Witajcie kochani!! 
Jestem ciekawa jak Wasze przygotowania do Bożego Narodzenie? Czy załatwiliście już wszystkie prezenty? Czy pierogi już ulepione? Czy cieszycie się na myśl o Świętach czy też może jesteście już wypompowani? Może gdzieś wyjeżdżacie na Święta z rodziną, np w góry gdzie śnieg, a może gdzie palmy i piasek? 
My w tym roku oprócz świątecznego zgiełku i bieganiny, mamy jeszcze budowę:) która pochłania dużo czasu, bynajmniej mojego męża. No ale jak wiecie mamy cel aby do końca marca się wprowadzić do własnego, wyczekanego domku (z nowym do tego członkiem rodziny, płci męskiej hihi).
Zawsze myślałam że Święta na wyjeździe nie "smakowałyby" tak samo, ale rozmawiałam niedawno ze swoją mamą i myślimy, że któregoś roku po prostu wyjedziemy. Zabierzemy dziadków i pojedziemy w góry gdzie śnieg, i piękna atmosfera, gdzie będziemy się cieszyć sobą, rozmawiać bez końca,gdzie świąteczne potrawy podstawią nam pod nos, gdzie będziemy razem bo to jest najważniejsze. Bo przecież Święta nie polegają tylko na robieniu uszek i lepieniu pierogów, to nie tylko bieganie po sklepach i wkurzanie się na ludzi. Święta to czas zadumy, rodziny i oczekiwania na przyjście Pana przede wszystkim a czy to ważne gdzie się jest? Być może się ze mną nie zgodzicie, oczywiście każdy przeżywa inaczej, i myśli inaczej. Być może i moje zdanie się zmieni za rok? Kto to wie...?
Dziś przybywam z moją aranżacją na świąteczny stół w kolorze miłości- czerwieni. Jest to kolor silnych emocji, przywodzi na myśl ogień ,ciepło i rodzinną atmosferę. Pasuje niemalże do wszystkich wnętrz, dzięki odrobinie kreatywności nie będzie nigdy stereotypem ani nudą.
Na stole znalazły również miejsce wykonane przeze mnie ostatnio świeczniki. Dajcie znać jak Wam się podoba?




















8 komentarzy:

  1. Cudowna aranżacja, teraz króluje biel, ale ja też nie wyobrażam sobie Bożego Narodzenia bez czerwieni. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:)ja też zawsze staram się żeby czerwień znalazła się chociaż w jednym pomieszczeniu pozdrawiam

      Usuń
  2. Twój stół jest przepiękny. Czerwone akcenty, piękna zastawa-nie pozostaje nic innego jak świętować:)
    uściski cieplutkie:)i cudownego przedświątecznego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana:) jeszcze trochę i będziemy świętować:) pozdrawiam gorąco

      Usuń
  3. Ładne te Twoje świeczniki i bardzo mi się pdooba Twoja zastawa, z tymi czerwonymi koralikami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję a zastawa to mojej teściowej u której na razie mieszkam;) ale jest piękna i musiałam ją wykorzystać buziaki pozdrawiam

      Usuń
  4. Pięknie nakryty stół. Zachowałaś świąteczny klimat i to bardzo ważne, ale prócz dekoracji bardzo podoba mi się też zastawa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo !! Starałam się! Zastawa mojej mamy (teściowej) :) Na szczęście nic się nie zbiło hihihi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy zostawiony po sobie ślad w postaci komentarza!!Buziaki!!