poniedziałek, 20 lutego 2017

Kilka nowinek z Kuferka na wiosnę:)

Witajcie kochani!
Czy u Was też już czuć za oknem wiosnę? Ja się już jej nie mogę doczekać. Wraz z wiosną moje życie wywróci się do góry nogami. W kwietniu przyjdzie na świat mój synek Franek:) no a potem czeka mnie przeprowadzka do nowego DOMU!!!:D Radość niesamowita! 
Pisałam wcześniej, że będziemy chcieli się wprowadzić z końcem marca, ale już wiemy, że nie będziemy szaleć i robić czegoś na wariata. Spokojnie chcemy wszystko skończyć i dopiero wtedy na gotowe się wprowadzić:) 
Ósmy miesiąc ciąży się zaczął, i chciałam pokazać, że wcale a wcale się nie obijam:) choć leżeć teraz też lubię hihi.
Kilka nowości, można powiedzieć pod tą nadchodzącą wiosenkę:)














 Pozdrawiam Was gorąco!! Napiszcie co sądzicie:) Buziaki!!


5 komentarzy:

  1. Ładne dekoracje, ale najwspanialsze kwiaty :) Azalie są niesamowite, przy minimalnej pielęgnacji bardzo długo utrzymują kwiaty, a po ich opadnięciu szybko kwitną ponownie.
    Wszystkiego najlepszego dla całej waszej dwójki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne dodatki do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne :) Szczególnie te świeczniki dwukolorowe "odcinane" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesłodkie są te ptaszki! :) Widziałabym je wiszące w moim korytarzu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są na sprzedaż jeśli jesteś zainteresowana pisz:)

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy zostawiony po sobie ślad w postaci komentarza!!Buziaki!!