poniedziałek, 27 lutego 2017

Metamorfoza staruszki niciarki

Hej kochani!!
Wiosenka zagląda przez moje okna, chce się żyć!!
Mój bebzolek coraz większy, ciężko mi się przemieścić z pokoju do pokoju bez zadyszki:) ale wciąż nie przestaje działać, wymyślać i projektować nowości. Po za tym, że dłubie w drewnie to jeszcze wciąż projektuje w głowie nasz nowy dom:) Kuchnia już w sumie ustalona, podłogi już chyba wybrane, łazienki zaprojektowane. Teraz czas wydać kasę na to wszystko.Staram się jak najwięcej zdziałać z mężem póki nie zjawi się ten mały ktoś:) Czeka nas między innymi w tym tygodniu wizyta w IKEA, już nie mogę się doczekać, choć już wiem, że wrócę padnięta hihi to na pewno także zadowolona z zakupów. 
Dziś chciałam Wam pokazać jak odmieniłam staruszkę niciarkę. Już w sumie była jedną nogą w piecu, ale moje zamiłowanie do staroci ją uratowało.Zawsze chciałam taką mieć na te wszystkie nitki, wstążki, guziczki i inne drobiazgi no i mam!
Niciarka zyskała nowy kolor szary (farba akrylowa), ozdobiona została jedną z moich ulubionych serwetek (metoda decoupage), i dostała w prezencie nowe szare gałeczki :)










Tu fotka przed i po:)
Pozdrawiam Was gorąco!! Niech Wam świeci słoneczko i dodaje energii:) Buziaki!

7 komentarzy:

  1. Cudownie ją ozdobiłaś! Będzie Ci jeszcze dłuuuugo służyć. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna wiosenna niciarka! :D Przydałaby mi się taka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczna taka wiosenna. Bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczna taka wiosenna. Bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie metamorfozy i nadawanie drugiego zycia przedmiotom. Ślicznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie to zrobiłaś :) Teraz przechowywanie w niej rzeczy będzie dużo przyjemniejsze i nie trzeba będzie takiej brzydkiej chować gdzieś za szafą :) Tylko można ją ładnie wyeksponować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniała metamorfoza i śliczny motyw:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy zostawiony po sobie ślad w postaci komentarza!!Buziaki!!