czwartek, 4 maja 2017

Kury do kuchni

Witajcie kochani po dłuuugiej przerwie:)
Donoszę, iż od prawie dwóch tygodni jestem mamą małego Franka:) więc jak się domyślacie urwanie głowy. Postaram się nadrobić czas kiedy mnie tu nie było, i wysmaruje kilka postów, ponieważ jeszcze przed porodem powstało duuuużo nowych rzeczy. W dziewiątym miesiącu miałam zapału za dwóch!Dziś dodatki do kuchni! Dajcie znać co myślicie i może ktoś z Was ma na takie ochotę do swojej kuchni? Piszcie zatem!! Pozdrawiam!!








5 komentarzy:

  1. Świetne te obrazki, szczególnie ostatni mi się spodobał :)
    i przy okazji serdeczne gratulacje z okazji narodzin Franka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej hej, wyślę do Ciebie maila bo chcę zamówić kilka obrazków, zarówno tych z kurkami, jak i wcześniejszych z ptaszkami :-) Martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie 😀

      Usuń
    2. proszę sprawdź, czy przypadkiem moje wiadomości mailowe nie trafiły u Ciebie do spamu, bo niestety nie mam od Ciebie żadnej odpowiedzi :( Martyna

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy zostawiony po sobie ślad w postaci komentarza!!Buziaki!!