niedziela, 25 czerwca 2017

Nadać drugie życie przedmiotom

Witajcie niedzielnie! 
Leniwie mija niedziela, na snuciu dalszych planów wykończenia mojego wymarzonego domku. Kuchnia już prawie cała skończona, wyśnione schody zrobione, rozbiórkowa cegła na klatce schodowej już prawie jest, sufit drewniany bielony się robi no i co dalej? Miałam tyle już wymyślonych pomysłów do pokoju dzieciaków a tu nagle czarno w głowie. Czy kolor na ścianie czy biel, czy może tapeta w kropy u Zuzy czy w marynarskie pasy u małego mojego marynarza Frania? Nic nie wiem.. lecz myślę sobie, jakbym nie zrobiła to i tak będzie pięknie, bo nowe i moje!!Już niedługo pokażę jakieś kadry z mego domku.
 Dziś dalsze moje małe przeróbki. Starocie za grosze dostały nowe oblicze i zapewne znajdą miejsce w moim domku.
Jest wśród nich wazon i patera za kilka złotych, jak również stare fronty kuchenne od sąsiada. Ale jest i również coś z całkiem nowych rzeczy zrobionych przeze mnie, a mianowicie nowe trzy niebieściutkie obrazeczki. Może ktoś ma na takie ochotę? Zapraszam!!


Wazon był w szaroburym, glinianym kolorze. Porysowany i nieładny, za to z pięknymi wzorami. Postanowiłam pomalować go białą farbą kredową a potem przetrzeć gąbeczką szlifierską aby wyszły wzory i voila !!

Stare fronty kuchenne stały się obrazami w stylu boho. Pomalowałam je na biało, przetarłam i lekko postarzyłam a potem zrobiłam transfer wydrukowanych piórek.

Stara patera jak widać była z brzydkiej sklejki, pomalowałam ją na szaro farbą akrylową:)







 Co myślicie o takich przeróbkach? Warto było się napocić czy raczej nie? 
Udanego dnia kochani i pięknego nowego tygodnia!! Buziaczki


4 komentarze:

  1. Już się nie mogę doczekać kadrów z mieszkania :) z pokojem dzieciaków na pewno coś wymyślisz :)
    a wazon w nowej odsłonie wygląda dużo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki kochana,już niedługo już blisko do nowego domku,będzie dużo dużo fotek buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie przeróbki! wyszło super, a transfer jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy zostawiony po sobie ślad w postaci komentarza!!Buziaki!!